×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران نشان از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی دارد/ کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود/ اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با همکاری تنگاتنگ آل‌سعود و آمریکا همه تلاش‌ خود را در قالب جنایت‌های بسیار انجام داد تا بتواند منطقه را از مقاومت و حزب‌الله بگیرند و صهیونیست‌ها هم قدرت داشته باشند.

وی گفت: امروز شاهد بهانه‌جویی‌های واهی شیطان بزرگ هستیم تا با دخالت در امور سوریه، خود را سکاندار امنیت در منطقه قلمداد کند که باید به آنها گفت، توطئه‌های شما برای همیشه شکست خورده است و دیگر دست و پا زدن در این منجلابی که خودشان درست کردند موجب غرق شدن و نابودی قطعی ستمگران خواهد بود.

حسینی اضافه کرد: امروزه تهدیدهای استکباری برای مردم در منطقه اثر ندارد و این ملت‌ها تجربه شکست دشمنان خود را در سلاح مقاومت و ایستادگی دیدند و با همین سلاح هم به نابودی همین مثلت شوم استکباری خواهند رسید.

خطیب جمعه سیرجان اقتدار نظام اسلامی ایران را از اقتدار اسلام راستین عنوان کرد و گفت: یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی است و ما باید این اقتدار را در مسیر رهبری و ولایت و با اتحاد و همبستگی حفظ کنیم.

وی حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و افزود: دولت از چند صدایی در تیم اقتصادی خود پرهیز کند و این تیم با برنامه‌ریزی‌های مستمر و مرتب به اقتصاد و رفاه مردم گام بردارد و واردات را به گونه‌ای کنترل کند که کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود و کنترل بازار را نظارت داشته باشند.

حسینی با تبریک عید بزرگ مبعث، فلسفه بعثت پیامبر اسلام (ص) را مبارزه با مستکبران و اجتناب از طاغوت عنوان کرد و گفت: اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است و خوی استکبار هم ظلم و ستم براری رسیدن به اهداف و امیال شیطانی است، لذا پیامر مبعوث شد حکومتی اسلامی در اجرای اهداف اسلام داشته باشد.

وی استفاده از فیوضات ماه رجب و دعا و توسل و دوری از غفلت و کسب تقوا را از برکات این ماه برشمرد و ابراز داشت: کسب روحیه انقلابی و خدمتگزاری و اجتناب از گناه و خیانت در سایه همین تقوا به دست می‌آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.